Mijn lijst met blogs

dinsdag 21 juni 2011

Internationale Kwekerijdagen Bingerden


Op zaterdag 19 juni ben ik met Anika naar de Internationale Kwekerijdagen op landgoed Bingerden geweest. Ondanks het woeste weer was het een heerlijke dag. Het evenement vindt plaats op een schitterend landgoed dat één keer per jaar opengesteld wordt voor publiek. We hadden amper tijd om te lunchen want er was zoveel te zien. Met als klapper op de vuurpijl kwekerij Kabbes. http://www.kabbes.nl/ Wat een leuke planten en wat een leuke mensen! Ik wil ook een kwekerij. 

 

En een kas! Deze houten kassen kun je bij de Wiltfang kopen. http://www.dewiltfang.nl/ kopen. Een bedrijf dat zich richt op de wat rijkere tuinier...Ik kocht daar wel mijn 'lang-over-getwijfeld-want-ze-zijn-veeeeel-te-duur' tuinhandschoenen. Paarse. Ik heb ze gisteren gebruikt en het lijkt zowaar of mijn kloofjes nu al aan het wegtrekken zijn.
 
 

Lekker aan het struinen tussen alle planten. Ik ben zo blij dat ik nu iemand gevonden heb die dat ook heerlijk vindt. Anika en ik kwamen moe maar zeer voldaan thuis. Met onze wagen volgeladen. (Anika heeft niet zo'n grote auto hoor, dus het viel best mee...)


Anika in de boom. Ik geloof dat we ons af en toe wel een beetje opvallend gedragen hebben. Of misschien gewoon opvallend zijn! Met als resultaat drie gratis planten per persoon, veel groetende kwekers en zelfs de mevrouw van de handschoenen herkende ons aan het eind van de dag in de menigte en groette ons met een grote glimlach. We gaan volgend jaar weer!

1 opmerking:

  1. Jeej! Hoog vereerd genoemd te worden op jouw superleuke blog! En ja, het was een geweldige dag die qua weer in het water dreigde te vallen maar zo heerlijk bleek te zijn. Volgend jaar zeker weer!

    BeantwoordenVerwijderen